Soluție individuală pentru cei exigenți
Integrare de sistem
Metode de implementare a serviciului Retururi Simple
Integrarea permite automatizarea gestionării procesului de retur al produselor. Aceasta constă din două module – pentru consumator și pentru depozit – care sunt independente unul de celălalt. Se poate implementa fie ambele module, fie doar unul dintre ele.
Modul pentru consumator
Crearea returului direct din magazinul online
Modul pentru depozit
Preluarea detaliilor returului în depozit
Modul pentru consumator
Din magazinul online, consumatorul este redirecționat către formularul electronic de retur. Pe baza numărului comenzii introduse, datele acestuia sunt completate automat în formular, ceea ce accelerează și automatizează întregul proces.
Astfel, clientul magazinului online simte că procesul de retur nu este o povară, iar magazinul are certitudinea că toate datele au fost introduse corect și nu vor apărea greșeli care ar putea cauza probleme de identificare a returului în etapele următoare ale procesării lui.
Crearea returului direct din magazinul online. Crearea coletului de retur face parte din procesul de înregistrare al returului și nu presupune costuri suplimentare pentru utilizator
Preluare automată a datelor clientului necesare pentru crearea coletului – comoditate pentru client și siguranță pentru magazin că datele clientului vor fi exact ca în comandă


Modul pentru depozit
După ce returul ajunge în depozitul magazinului online, angajatul depozitului scanează eticheta de transport, pe baza căreia curierul a predat returul magazinului, iar sistemul intern al depozitului identifică detaliile comenzii și afișează datele persoanei care a returnat produsul.
De asemenea, există posibilitatea preluării colective a informațiilor despre retururile care au fost expediate de exemplu cu o zi înainte și care sunt încă pe drum către magazinul online. Astfel, planificarea activității depozitului este semnificativ facilitată, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru organizarea activităților din magazinul online.
Accelerarea muncii în depozit datorită identificării returului prin scanarea etichetei de expediere
Posibilitatea unei mai bune planificări a muncii depozitului datorită preluării colective a datelor despre retururile expediate
avantajele integrării
Ce câștigi alegând integrarea de sistem
Completarea automată a datelor în formularul de retur
Eliminarea erorilor la completarea formularului de retur și accelerarea întregului proces datorită generării automate a datelor de identificare a consumatorului pe baza comenzii
Identificarea facilă a retururilor în depozit și monitorizarea lor în timp real
Identificare simplă a fiecărui retur în depozit pe baza etichetei de transport, fără a fi necesară deschiderea coletului, și posibilitatea de a anticipa din timp retururile aflate pe drum, ceea ce facilitează considerabil planificarea muncii
Generarea de noi oportunități de vânzare prin facilități pentru clienți
O procedură de retur simplificată contribuie la construirea unei imagini de brand prietenoase și la creșterea loialității clienților – factori esențiali care generează noi oportunități de vânzare
Integrarea și GDPR
Nu trebuie să îți faci griji pentru datele personale ale consumatorilor. Noi avem grijă de confidențialitate
Magazinul informează clienții cu privire la posibilitatea de a efectua un retur prin intermediul serviciului Retururi Simple. În momentul în care clientul alege să utilizeze acest serviciu, el încheie un contract direct cu furnizorul – Allekurier Sp. z o.o. – prin acceptarea regulamentului standard care stabilește condițiile de utilizare.

contact
Ai întrebări? Hai să discutăm
Pentru a înțelege cu adevărat cum te poate ajuta Retururi Simple, o discuție directă este cea mai eficientă. Ai întrebări specifice? Scrie-ne sau sună-ne – suntem gata să discutăm aplicat, în funcție de nevoile magazinului tău.
[email protected]